Petroleumkacheltje vat vuur

Zondagmorgen, om 5.45 uur, werden politie en brandweer gezonden naar de Frans de l’Arbrelaan 22. Daar was in de woning brand ontstaan. Bij aankomst van de hulpdiensten bleek dat de bewoner zelf de kleine brand had kunnen doven. Een petroleumkachel had vuur gevat. De bewoner had alert gereageerd en natte doeken over de kachel gegooid waardoor het vuur snel werd gedoofd. Nadien had de bewoner het kacheltje naar buiten gedragen. Hij had liep daarbij lichte verwondingen op aan de handen maar hij had geen onmiddellijke verzorging nodig. De schade in de woning bleef beperkt tot wat lichte schade aan de laminaatvloer.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.