2 x keukenbrand

Maandagavond rond 19.20 uur brandde de keuken van een woning in de Blijvoort nr 32 volledig uit. De oorzaak was een oververhitte frietketel. De brandweer had het vuur snel onder controle.

De twee bewoners, een man van 82 en een vrouw van 84, waren op het ogenblik aan het eten in de woonkamer. Ze waren enorm geschrokken, maar verwittigden onmiddellijk de hulpdiensten. Geen van beide raakten gewond, maar het koppel werd wel ter controle overgebracht naar het Jan Palfijnziekenhuis.

Maandagavond rond 20.50 uur zorgde een doek op het elektrisch vuur voor brand in de keuken van een woning in de Lambrechtshoekenlaan nr 8. De brandweer was snel ter plaatse. De schade aan de keuken is beperkt gebleven tot een enkele keukenkast. Op het ogenblik dat de brand ontstond, waren de bewoners niet thuis. Niemand raakte gewond.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.