Kortsluiting oorzaak van brand

Woensdag, rond 18 uur, werden politie en brandweer gezonden naar een woning, De Meers 21, waar de bewoonster had vastgesteld dat er vermoedelijk brand was ontstaan. Toen de bewoonster thuis was gekomen en de voordeur opende merkte ze veel rook in de gang. Ze hoorde ook water stromen. Ze liep naar de buren die op hun beurt de brandweer hadden gebeld.

De brandweer kreeg het vuur snel onder controle. Niemand raakte gewond. De brand was ontstaan in een slaapkamer op de eerste verdieping. Daar lag een gsm op te laden. In het stopcontact was kortsluiting ontstaan waardoor de brand was begonnen. Door de hitte werd een waterleiding beschadigd. Hierdoor liep de woning, behalve schade door de brand, ook aanzienlijke waterschade op. De brandweer pompte het water uit de woning.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.