Hebt u hulp nodig bij het invullen van uw belastingaangifte? Dan kunt u in mei op verschillende locaties in de stad Antwerpen terecht. Tijdens een invulsessie helpt een ambtenaar van de federale overheidsdienst Financiën u met uw aangifte. Uw aangifte wordt meteen online geregistreerd. U ontvangt ter plaatse een bewijs van aangifte.
Uw bruine enveloppe moet u niet meer meebrengen. Alle gegevens die de federale overheid op uw papieren aangifte heeft ingevuld, staan automatisch ook op uw online aangifte.
Welke documenten moet u dan wel meebrengen? Uw identiteitskaart, bewijzen van inkomsten en aftrekposten en de volmacht en identiteitskaart van volmachtgever indien u de aangifte voor iemand anders doet.
In Merksem kunt u terecht op 27, 28, 30 en 31 mei. Telkens van van 12.30 tot 15 uur in het districtshuis Merksem (Burgemeester J. Nolfplein 1, 2170 Merksem)