Brand op terras

Vrijdagavond rond 19.55 uur brak brand uit op een terras aan de achterzijde van een woning op de hoek van de Bredabaan en de Jaak Coveliersstraat. Mogelijk werd de brand veroorzaakt door gensters afkomstig van een BBQ-stel op het gelijkvloers. Er zijn 11 personen ingeschreven in het appartementsgebouw. Alle aanwezigen waren veilig buiten voor de komst van de brandweer. Een buur van een paar huizen verderop, liep het gebouw nog binnen om te kijken of er niemand meer aanwezig was. De 38-jarige man ademde rook in en werd met verschijnselen van rookintoxicatie overgebracht naar het ziekenhuis. Er is geen kwaad opzet in het spel. Op het terras bleven enkel de resten van verkoolde tuinmeubelen over.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.