Aanpassing dienstverlening burgerlijke stand en dienst sociale zaken Merksem

Elke Merksemnaar kan in het districtshuis terecht voor heel uiteenlopende zaken. Om een kwaliteitsvolle dienstverlening te verzekeren, wordt er een afsprakenregeling ingevoerd voor de afdelingen burgerlijke stand en sociale zaken.

U kan bij de burgerlijke stand terecht voor:
–       Geboorte
–       Erkenning
–       Adoptie
–       Huwelijk
–       Echtscheiding
–       Overlijden
–       Nationaliteitsaanvraag
–       Wettelijke samenwoonst
–       Naamswijziging
–       Geslachtswijziging
–       Afleveren uittreksels

Voortaan werkt de burgerlijke stand elke middag en donderdagavond op afspraak. In de voormiddag is de burgerlijke stand geopend van 9 tot 12 uur en kan u er terecht zonder afspraak.

U kan bij de dienst sociale zaken terecht voor:
–       Pensioen
–       Invaliditeit (tegemoetkoming)
–       Parkeerkaart andersvaliden
–       Euthanasie
–       Taxi cheques
–       Bewonerskaarten
–       Polio
–       Orgaantransplantaties
–       Samenaankoop de groene stroom
–       Slachtvergunningen

De dienst sociale zaken werkt enkel nog op afspraak.

Overzicht openingsuren:
Burgerlijke Stand
Zonder afspraak
Maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12 uur

Met afspraak
Maandag tot vrijdag van 13 tot 15 uur
Donderdagavond van 17 tot 19 uur

Sociale Zaken
Met afspraak
Van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 15 uur
Donderdagavond van 17 tot 19 uur

Hoe maakt u een afspraak?
*          Bel naar het nummer 03 338 72 42 of kom even langs in het districtshuis (Burgemeester Jozef Nolfplein 1)
*          Mail naar ME_DL_INFO@stad.Antwerpen.be met vermelding van uw naam, uw rijksregister- en telefoonnummer en de reden van afspraak. U wordt zo snel mogelijk gecontacteerd om de afspraak te bevestigen.

Een reactie achterlaten

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.