Twee personen bevangen door CO

Twee personen zijn vrijdag na de middag met een CO-vergiftiging naar het ziekenhuis gebracht. De poetsvrouw van een gezin langs de Terlindenhofstraat voelde zich onwel. Zij en de bewoonster verlieten het huis en belden de gasmaatschappij. Eerst dachten ze dat er een gaslek was ontstaan. Maar de medewerkers van de nutsdiensten stelden een te hoge CO-waarde vast in het huis. De twee slachtoffers zijn naar het ziekenhuis gebracht. De twee vrouwen van 81 en 48 waren niet in levensgevaar. Wellicht lag een defect aan de verwarmingsinstallatie aan de basis van de CO-vergiftiging.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.