Telefonische hulp bij het invullen van uw belastingaangifte

Omwille van de coronamaatregelen annuleert FOD Financiën dit jaar alle zitdagen voor hulp bij het invullen van de belastingaangifte, zo ook die in het districtshuis van Merksem. U kan hiervoor wel nog telefonisch een afspraak maken bij FOD Financiën.

Uw aangifte (grotendeels vooraf ingevuld) of uw voorstel van vereenvoudigde aangifte zal beschikbaar zijn in Tax-on-web (MyMinfin) vanaf begin mei. Als u een aangifte of voorstel van vereenvoudigde aangifte per post ontvangt, ontvangt u die in de loop van de maand mei.

Om de veiligheid te garanderen in de huidige context van het coronavirus zijn alle sessies voor hulp bij het invullen van de aangiften geannuleerd, zowel in de kantoren van de FOD Financiën als in de gemeenten. U kan nog wel telefonische hulp aanvragen voor het invullen van uw aangifte.

Hulp nodig bij uw aangifte?
Laat uw aangifte invullen door de experten van de FOD Financiën. Volg deze stappen:

  • Wacht tot u uw aangifte heeft ontvangen. U kunt vervolgens bellen naar het nummer dat op de envelop staat.
  • U krijgt dan een afspraak bij FOD financiën om uw aangifte te laten invullen per telefoon.
  • Na het invullen per telefoon, ontvangt u vervolgens per post een document met de meegedeelde gegevens. U moet dat document ondertekenen en terugsturen. U zult de indiening van uw aangifte ook kunnen afronden via MyMinfin (Tax-on-web).

Meer info
Heeft u bijkomende vragen over uw belastingaangifte?

Raadpleeg de website van de FOD Financiën.
Of bel de FOD Financiën op 02 572 57 57 (elke werkdag van 8.30 uur tot 17 uur).

Een reactie achterlaten

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.