Frietketel

Gisterennacht, iets na 1, moest de brandweer uitrukken voor een keukenbrand in een appartement aan de Lambrechtshoekenlaan. De 42-jarige bewoner van het appartement was in slaap gevallen terwijl hij frietjes klaarmaakte. De frietketel raakte oververhit en veroorzaakte een brand. Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht omdat hij te veel rook ingeademd en had.

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.