CO-intoxicatie

Toen gisteren een moeder haar 4-jarig dochtertje in bad wilde zetten werd het kind plots onwel. Het meisje viel bewusteloos tegen de grond. De feiten gebeurden in de badkamer van een woning in de Akkerbouwstraat in Merksem. Toen de hulpdiensten korte tijd later ter plaatse kwamen werd in de badkamer een veel te hoge CO-concentratie gemeten. Ook in de rest van de woning was er verhoogde concentratie. Alle zes de aanwezige bewoners werden voor controle overgebracht naar het Jan Palfijnziekenhuis. Niemand van hen verkeerde in levensgevaar. Oorzaak van het ongeval was een slecht werkende boiler. Dat toestel werd onmiddellijk verzegeld en het dienst dringend opnieuw te worden gereinigd en afgesteld vooraleer het terug in gebruik kan worden genomen.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.