In levensgevaar na vergeten potje op het vuur

In de ochtend van nieuwsjaarsdag werd de brandweer naar de Van Praetlei gestuurd. Er was brand ontstaan in de keuken van een appartement op de tweede verdieping. De bewoners van het gebouw werden allemaal in veiligheid gebracht. Later bleek dat de enorme rookontwikkeling afkomstig was van een potje dat op het vuur was blijven staan. De bewoner wilde iets koken maar was in slaap gevallen. De man van 35 werd naar het ziekenhuis gebracht omdat hij te veel rook had ingeademd. Zijn toestand was levensbedreigend. Het getroffen appartement is niet meer bewoonbaar.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.