Lader van hoverboard vat vuur

Aan de Distelhoek is dinsdag na de middag brand ontstaan in een woning. Op het ogenblik dat de brand uitbrak, was er niemand thuis. Er kwam veel rook vrij bij de brand. De brandweer kreeg het vuur snel onder controle. Grondige ventilatie van het pand was nodig. Wellicht is het vuur ontstaan na een kortsluiting aan de lader van een hoverboard. Die was aan het opladen achteraan in de woning op de benedenverdieping. In de plaats waar de brand woedde is er materiele schade en in de rest van de benedenverdieping is er veel rookschade. Aangezien de woonruimtes gevrijwaard bleven, blijft de woning bewoonbaar voor de bewoners. Er vielen geen gewonden.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.