Wierrook wellicht oorzaak van brand

Aan de waterleliestraat heeft het gisterenavond gebrand in een appartement op de eerste verdieping. De bewoners van het pand konden het gebouw op eigen kracht verlaten. Het vuur brak rond 21.50 uur uit. Wellicht was smeulende wierrook in contact gekomen met papier. Acht personen hadden te veel rook ingeademd. Drie van hen werden met een ziekewagen weg gebracht. Vijf anderen konden zich op eigen kracht naar het ziekenhuis begeven voor verzorging. Geen van de slachtoffers moest gehospitaliseerd blijven. De eerste verdieping van het pand werd tijdelijk onbewoonbaar verklaard. De andere wooneenheden konden meteen na de blus- en verluchtingwerken opnieuw in gebruik worden genomen.

Bron Lokale Politie Antwerpen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.